Saturday, 15 September 2012

nak pergi ke tak nak pergi --'

malam jumaat tuu kakak aku sedang sibuk packing baju sbb keesokan pagi tu dia nak pergi kuantan . nak jalan-jalan , shopping bagai la . yela asyik keje jee..tak da masa untuk tu semua(kata kakak aku)

dah siap agaknya berkemas,kakak aku keluar dari bilik,lalu bertanyakan soalan dekat aku..maka terjadi lah dialog diantara aku dgn kakak aku :

kakak: eh , ko nak pergi ikot aku tak nii ?

aku: humm tak tau la weiii . rasa macam tak nak jee . ehe senyum kambing !

kakak: bakpe tak moh ikot , mekya suh ko ikot sekali (mekya tuu anak buah aku)

aku: alahhh , malas la nak packing bajuu, satu hal ! 

kakak: humm ikot ko laaa . kalo nak pergi kemas la baju tuuuu . 

aku: hum tengok lah camna , besok pon sempat lagii nk kemas pon . -..-

kakak: emm yola !

maka sampai situ jee dialog aku dgn kakak aku . hihi
waaaaaaaaaaaaaaaa,tibe-tibe mekya nangissss . aku tanya bakpe pulok . mak die pon jwab . kan aku dah kata budak nii nak suruh ko pergi jugak . hummmmmm jee la aku nii . 

aku pon cakap dgn mekya tuu . ok2 maksurah pergiii ikot sofea esok . nasib budak ni percaya . lega aku..dalam hati masih tertanya-tanya nak pergi ke tak !


keesokan paginyaaaaa 

aku bangun awal , macam biasa jammmm (biarlah rahsia) tapi belum mandi ponn sebab masih duk pikir nak ikot ke tak kakak aku nih , kalu tak pergi kasihan pulak anakbuah aku tuhh. 

tapi kalu pergi , best jugak dapat gi shopping , ! kan ? 
tiba-tiba , mak aku tanyaa aku lak . 'ehh doh rah nk gi tak tu ikot kak na , gi je laa , kasihan sofea tu'
aku pon jawab, malss sebenarnya . mak aku pon berkata lagii'nebeng la ehh  g jelaa !(loghat ganu)

aku pon jawab lagii , humm ok2 ! nak kemas baju jappp !
keriangan nampak di muka kakak aku dan anak buah aku(elelellelele )

MAKA BERTOLAK LAH AKU KE KUANTAN PADA PUKUL 9..OO PAGI , DAN SELAMAT SAMPAI PADA PUKUL 1 PETANG (AGAK JE NIH )




MAAFLAH, HALUS TAK TERKATA ! KENE PAKAI CERMIN MATA YANG KANTA 80 KOT -..-






loving and caring*_*

No comments:

Post a Comment