Powered By Blogger

Thursday 13 September 2012

betoi ka ?

ehh sekarang ni orang duk bising semacam jee pasai oppa gangnam style , apa yg special sangat pasal band tu ? adakah ahli-ahli band tuu semad(teganu punya ayat) alah kalu semad sekali pon ,bukan boley buat boyfie ko atau pon hubby ko kan ? eheheheh!

aku mmg,kalu dah tak suka sesuatu tuu,mmg aku mengata sepuas hatii,(aku gurau je) ! ok dah, aku nak taip apa yang patut jee . 

'orang korea sedang menjatuhkan islam di seluruh malaysia dengan menggunakan oppa gangnam style!! lagu dan style itu menghina Nabi Muhammad SAW...Astaghfirullah al-azim ~ lirik lagu tu ada bermaksud 'konon ada binatang burroq ,konon boley sampai ke Langit ke -7.. kan  Baginda naik ke langit menggunakan burroq?

penyanyi itu juga buat style silangkan tangan dia, kan tanda salib tu ??  even Baginda pernah cakap ,burroq tu sangat laju dan tak sama dengan riding kuda , jadi penyanyi itu terpaksa silangkan tangan untuk grip kuat style kuda tuu, korg perasan tak?? boley membawa kepada murtad !

ehh aku memang tak tau nak kata apa tentang hal ini . kalo betoi lah kan , kite semua harus sebarkan . 

ehh tapi aku mmg tak tau , oppa gangnam style ni band ke or penyanyi sorg-2 je ? ahhh tak kisah la, kan aku tak minat. alala




ok dah, bagi aku tido lak wahai si mata yupp! ma pon dah suruh off kan aircond . dah sejuk nak beku ni! haha . ok ma . otw !


loving and caring*_*

No comments:

Post a Comment