Wednesday, 1 August 2012

nama pun manusia -.-


Haii peepps ! 
ok tengok title tuh..memang nama pun manusia kan . bile dah senang tak kan nak ingat lagi dekat kawa-kawan yang lama ni. bile susah sibuk cRI kawan lame balik untuk mintak pertolongan! kawan tolong la, kau ingat aku ni tak da perasaan ke? kau lupe aku bila kau senang, kau cari aku balik bile kau buntu pertolongan..kawan walaupun aku tau perangai kau yang macam petai busuk tu aku still sayang kau kawan,still jugak tolong kau . sampai ada kawan-kawan kite yg lain cakap aku ni bodoh . very stupid !

tapi ape yang aku buat walaupun dia org ckp mcm tu pon? aku tak layan pon. aku still nk tolong kau kawan...sebab aku sayangkan kau kawan :( . aku harap kau sedar kawan.. aku bukan mintak balasan dari kau pon kawan..aku tolong kau dengan hati yang ikhlas..masa kau ada poblem cinta ponaku jugak kawan yang kau cari? kenapa aku yang kau cAri har kawan ? sebab aku ingat lagi . kau cakap aku laa kawan yg paling memahami kau . YEEE aku masih ingat ! tapii kau ada amik berat pasal ape yg kau ckp ni? tak daaaaa pon kan ? ok aku sedar...kau cakap tu pon mase kau ada poblem . kawan kau mmg annoying ! --'

maaf kawan kalu suatu hari nanti kau datang balik dan mintak tolong dengan aku . tiada ape yg aku nak lemparkan kat kau , hanya mampu berkata -> 
friends! You are no longer my best friend. right and I do not help you anymore. It just friends. Our friends came here alone. I want you to realize what one of you against me. jugak I want you to change friends. bye!

p/s : korg hati2 tau cari kawan.. :)



loving and caring*_*

No comments:

Post a Comment