Tuesday, 17 July 2012

tetibe saye ingat kat awk S !!



emmmmm haii peeps :* . dah tengok tajuk que kat ats tuu kan?? ok que tetibe rindu dekat dia la . so hati rase sedih jee bile teringatkan org yg dah lamee lupekan kite!! emm knape lah que harus igt lagi kat org mcm tuu..tak patut tak patut! huhu~ emm
hummm , awakkkkkk saya rindu awk lahh ,sgt sgt ok!  saya ingat lagi mse kite nk exam spm mse tuh kan? kite sampai tak boley nk stdy,sbb awk asyik hntr sms kat saya..awk ckp kat saya"cux tak boley laa lah nk stdy,asyik ingt kat cux...mse tu awak nk tau apa prasaan saya??? hnye tuhan tau prasaan saya mse tuuu...saya sgt syg awakkk..sbb saya rase saya lah org pling hepy pling bhagia mse tuuu. saya pon reply msg awak tuu.(ucux sabar lahh ,sikit lagi nk siap stdy nih,,,cux terpkse off fon nih,coz kak cux mrh nih maen fon wktu stdy,awk pon reply blik..awk kata..hummm ok cux..ucux tunggu).ok akhirnyee sudah jugak sye stdy smpai pukul 12 pagii..saya tunggu awk text saya...emm akhirnyee awak text sye...awak kata awk dah ngatok laa..k saya reply blik sms awk tuu..(ok..ucux tido lahh..sori lah buat ucux tertnggu2 .ucux tido lahh...sweet dream ) pastu awk pon reply blik sms sye..awk kata(ok xpe cux,emmmmmmmmcux.ucux nk bgtauuuuuuuu nihh....ucux syg cux sgt2...hihi) awk nak tau lps sye dpt text mcm tu dri awk,hnye tuhan je tau .senyummmnye saya mse tuu..huhu!! emm tapi lame kelamaan awk dh semakin berubah dgn saya...awk mula buat saya sakit hati,nangis!!! sumpah  dari awal saya tgk awk kan,saya egt awk nih org yg baik,pndai jge hati org,jujur n semua benda yang baik ada dlm diri awk....tapiiiii saya silap saya dah salh nilai awakkk...awakk sebenarnyee org yg jahattt,suke tipu saya,suke buat saya nangis,sedih,terasa hatii..
tapi saya still syg awak ,laupon awak buat saya mcm tuu...tgk lahh awakk,tgkk betape sygnye saya kat awakkkk!! tapi ape yg awak dah buat kt saya sekarang nih?? awak pergii begitu sajee dlm hidup saya...sampai hati awakk kan?? 
kalu buley saya nk sgt awak balikk S!!  tapii skrg nih  awak dah ada org lain kan?? ok  tak pelaa awakk, awak dah bhagia dgn si dia,saya doa kan awak bhagia,hepy slalu  dgn si dia...saya harap sgt awak jujur ,jge hati dia..jgn buat dia mcm awak  buat dekat saya dulu keyh??...awakk saya tak harap pon awakk bace ape yg sy taip nih...cukup lah saya n org lain je yg bce...sbb nanti saya malu lahh kalu awakk bace..huhuh...
ok awakk ,saya sangat rindu awak suara awakk ...k laa dah tak da ape2 lagi saya nk taip...yg selebihnyee biar laa saya simpan dlm hati saya je ok....baiii :*

loving and caring*_*

No comments:

Post a Comment