Thursday, 19 July 2012

suuurahh rindu gegilerr kat budak mata bulat!!


 rinduu gegilerr kat budak mata bulatt......sape budak tuu? ok budak tuu anak buah que laa,giler bnor que dekat diaa... haritu lepas exam, mama dia suruh que pergi kL ,tlg jaga si mata bulat nii...sementara mama dia cari baby sis nk jge dia nih..ok que tak kisah,coz masa tuu tak daa ape ape nk di buat,nk keje kat luar pon mak abah tak bagi......
ok pastuu pergi lah que kat kL,..u all nk tau? que jaga si bulat tu kan,nk dekat sampai 5 bulan lol..lepas dari 5bulan tuu,mama dia cakap dah ada org nk jge si bulat,alahai sedih laa jugakk que nk tinggal si bulat tuu..nk buat mcm mne ,que terpaksa blik jugakk..sbb que pon ada hal dekat teganu nihh..jadi que terpaksa blik jugak teganu,waktuu nk blik tuu,que cium dia sampai merahh pipi dia...syg sgt sgt nk tinggal bulat masa tuu..
jadiiii sekarangg nih que rindu gilerr sgt sgt kat bulat, rindu nk dgr suara dia jerit,menangiss,gelakk diaa...mata dia..pipi dia..semuaa lahh que rindu pasai diaa :(
dah laa mama dia cakap raya tahun ni kat kedah ikut papa dia....makin lahh sedih que dgr...maksuu rinduu lahh kat arifffffff....tak balik raya pon, blik laa puasa nihh :(..



ni laa si bulat kalu nak kenal gakk..mmg comey kan ?? maksu rinduu bulat sangat sangat :(
 
k laaa,que dah tak da ape2 lagi nak taip....k bye . :*

loving and caring*_*

No comments:

Post a Comment