Powered By Blogger

Monday 19 December 2011

Newcomer of Blogging !

Salam... saya nih newcomer dalam dunia blogging ... hehehe sebenarnyer tatau la sgt buat blog nih but ada orang yg tolong ejaskan ,mekaseh sbb sudi tolong saya buat blog yg tak seberapa nih ...Okay saya berasal dr Terengganu and masih belajar lg ...semalam baru jew besday saya so kire nih hadiah ulang tahun jugak ahh sbb bleyh buat blog , yew laa orang lain lama dulu lg dah buat but saya baru jew nak berkecimpung dalam arena berblogging nih ..hehehe tak pe terlambat asal selamat , hahaha lucu jew statement mcm duk tengah jalan raya jew bunyinyer ..
Okaylaa disebabkan masih baru berblogging jadi tak ada benda sgt nak diceritakan just wanna say hi to all bloggers and hope bleyh share a lot of story with u all guys ..Ok thats all by now , bubyer sumer ! Next session saya citer pasal my life okay ! 

loving and caring*_*

No comments:

Post a Comment